//Little Sweet Candy
working plus business
Thursday, May 23, 2013 | 7:48 AM | 0
Assalamualaikum,hello guys sorry lame sgt sgt dan sgt tak update post kan..al maklum la lappy dell tercinta dah rosak,motherbord jadi ape ntah,so xdpt la nk update blog ni,xkn nk pakai fon pulak..amboii berkaca mata nnt..hihii so sekarang ni aku busy dengan kerja and some business..kerja apa?business apa?ahaaa actually aku kerja cikgu tadika,wahh!bile dgr kawan2 semua ketawakan aku..ahahaha and business tu aku baru je nk menceburi..so aku nak mintak korang korang and korang tolong la LIKE and PROMOTE sikit page aku tu..heheee kalau nak order ke nak tny ke nk tgk2 je ke pon boleh..tak kene bayar pon.sesiapa yang berminat tu boleh la PM aku ea nnt ;)

LIKE,LIKE,LIKE....
https://www.facebook.com/pages/Shopping-shop/515236565191600?ref=hl

so,thats all for today..letih la nak cerita byk2..lain kali update lagi ye.TENKIU.
*lots of love:KAKA*

Older Post | Newer Post


  
 





Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by : cik kaka