//Little Sweet Candy
TREND
Wednesday, May 2, 2012 | 3:06 AM | 0
Assalamualaikum!macam dah lame tak update cerita baru..kankan?hehe sorry la aku kadang2 malas sikit.hohoho ape pendapat korang tentang trend sekarang nie?korang follow ke unfollow?*mcm ayt twitter la plak* bagi peminta dunia fesyen *amboi2 ayat aku* mesti korang tawu kan..and kalau korang perasan trend yang dulu2 ade balik sekarang..right?oke jom kite skodeng trend2 sekarang nie..cekidaud!!ahahaha

 tudung bawal kosong plain,2tone and latest 3tone.cantik taw!

 haa ni skirt..macam2 pattern ade.comel sangat bile pakai..macam aku!haha

tudung bawal cotton bercorak,hamboih panjang nye..aku pnggil tudung bulu je senang.hehe ade ke mak aku cakap tudung ni macam alas meja..ishh mak nie...


maxi dress,aku nak beli tapi xkesampaian lagi.so sape tolong belanje ye :) 

kain pasang cotton punya..comei2 lah!sem depan nk beli jugak yg nie..hehe yg ni plak mak aku cakap 'hmm mak dah pakai dah kain ni dulu2' hampeh la mak nie..eksyen plak.haha

yang ni seluar palazo kalau tak silap la..hehe ade lg 1 style cm aladin tu..zam zam alakazam!!sua ni ak xde and tak berminat..hehe mak aku je ade..amboi mak.. ;)

mungkin ade lagi fesyen2 yang aku terlupa nak letak..haha erm kalau korang berminat leh la window shopping or shopping terus kt sini.. anawardobe cantik2 taw..wah aku promote link kau ana..hehe xpe tolong member,ye dok?

Older Post | Newer Post


  
 





Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by : cik kaka