//Little Sweet Candy
i want this !
Sunday, April 15, 2012 | 5:29 AM | 0
hello peeps..tadi time aku tgk bertweet2..tibe2 tnampak sorang pompuan yg agak alim ni tweet 1 gambar yg tibe2 wt aku melting...sangat!!Al-Quran pelangi..




YaAllah..cantiknye..pastu aku laju2 search kt google,tapi yang sedihnye die jual dekat indonesia je.harga die dalam 100++ kot.xpe nanti dapat pt aku beli.kekeke mungkin time tu dah ade jual kt Malaysia.wehuuu~hopefully la kan...quran ni cantik sangat kan?tapi bukan maksud aku nk cakap yg lain2 tak cantik,kalau dah name pon quran of cos la cantik!cuma tak salah kan nak dapatkan yg terbaik dikalangan yg baik *wink2 oke,Assalamualaikum

-NOTA KAKI-

Sebuah hadis dari Rasulullah s.a.w berbunyi:

Abu Zar r.a berkata bahawa beliau meminta Rasulullah s.a.w memberi satu pesanan yang berpanjangan. Rasulullah s.a.w bersabda: 
“Semaikanlah perasaan taqwa kepada Allah kerana ia adalah sumber bagi segala amalan-amalan baik. Aku meminta supaya baginda menambah lagi. Tetapkanlah membaca Al-Quran kerana ia adalah nur untuk kehdupan ini dan bekalan untuk hari akhirat.”

Older Post | Newer Post


  
 





Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by : cik kaka